6 Zdrowe odżywianie sztuczek, które są zarejestrowane dietetycy używają, aby utrzymać się na torze przez cały dzień

6 Zdrowe odżywianie sztuczek, które są zarejestrowane dietetycy używają, aby utrzymać się na torze przez cały dzieńZnaleźć zdrowy plan odżywiania, który pracuje dla ciebie to nie tylko wyczyn. To dlatego, że pomimo tego, że, być może, były podstawy, aby sądzić, zdrowe odżywianie nie wszystkie sałatki i koktajle, a to może wyglądać bardzo różni się od jednej osoby do drugiej. Niektórzy wolą porzucić składników, takich jak nabiał, gluten, lub mięso. Inni nie stosują żadnej diety, ale bardzo ściśle liczenie kalorii. Jasne, że istnieje wiele diet, aby wybrać z, i znaleźć ten, który najlepiej pasuje do ciebie zawsze będzie wymagać trochę badań, i trochę prób i błędów.

Więc jeśli tylko zaczęli patrzeć na różne diety, ale do tej pory nie do końca pewien, gdzie zacząć swój własny zdrowy sposób odżywiania, inspirują codzienne nawyki z sześciu zarejestrowanych dietetyków. Powiedzieli wszystko o prostych rzeczach, które robią na co dzień, które pomagają im lepiej jeść i czuć się wspaniale.

1. Jedzą śniadanie każdego dnia.

“Ja zawsze jem śniadanie. Mój ostatnio jedzenie-koktajle z odtłuszczonym mlekiem, mrożonych wiśni bez pestek, migdałów masło, kakao i proszek. On jest gotowy w ciągu kilku minut i zapewnia zdrową mieszankę białka, zdrowych tłuszczów i błonnika, aby karmić mój poranek”.

— Amy Горин, g, РДН, właściciel Amy Горин zasilania w Jersey City, New Jersey

2. Zawsze parę kolację z sałatką.

“Ile pamiętam, zacząłem swój obiad z mieszanych zieloną sałatą, zarówno w domu, jak i restauracji. Ten zwyczaj był zawsze sposób, aby przekonać mnie, że spotykam mój codzienny wegetariańska potrzeb. Ze względu na wysoką zawartość błonnika, pomogła wypełnić mi trochę zanim grzebać w mojej danie główne, co sprawia, że znacznie łatwiej nie bądź taki zblazowany”.

— Cary Hans, D. r. N., Autor małe zmiany diety

3. Oni zawsze świadomie.3. Oni zawsze świadomie.

“Mój numer jeden zdrowe nawyki-to świadome odżywianie. Badania pokazują, że biorąc pod uwagę Łupieżcy, naturalnie, jest mniej i opisać ich posiłki są bardziej satysfakcjonujące, niż ludzie, którzy nie jedzą świadomie. Osobiście uważam, że ten sposób odżywiania pomaga bardzo podoba mi się moja jedzenie w czasie i robić zdrowym karmowym wyborom”.

— Sarah-Jane , D. P., D. L. Pan.

4. Oni pozostają nawilżone.

“Kiedy przychodzę do pracy, jedną z pierwszych rzeczy, które chcę zrobić, to wypełnić moją butelkę z wodą i umieścić go na moim biurku, jak wizualne przypomnienie, aby napić się wody w ciągu dnia. Rano, jak zwykle, niespokojne, dopóki nie ogarnę na adres e-mail, przegląd grafika i przeprowadzenie konsultacji. Jeśli u mnie nie ma wody na mojej stronie od samego początku dnia, godzin, może upłynąć, zanim ma szansę, aby wstać i zrobić go do fontanny, a potem czuję zmęczenie i w końcu jeść niepotrzebnych przekąski, bo myślę, że jestem głodny, kiedy naprawdę chcę pić.”

— Maxine-young, S. M., D. p., właściciel uprawiać trzepaczką

5. Są one przechowywać przekąski pod ręką w każdej chwili.

“Ja zawsze trzymam przekąski na moim stole! Tak więc, jeśli nie mam czasu, aby zjeść śniadanie lub obiad, mam pewne zdrowe przejść do opcji. Rzeczy, które mam zawsze na moim biurku-zwykłe pakiety płatki owsiane, indywidualne pakiety orzeszka, a poszczególne pakiety protein w proszku (w shakerze)”.

— Nora Минно, D. P., C. D. N.

6. Pracują warzywa na śniadanie.6. Pracują warzywa na śniadanie.

“Nawet w p. D. są dni, kiedy mamy problemy, spożywanie odpowiedniej ilości warzyw w danym dniu. Szczególnie na ruchliwych dni! Aby zdobyć ten dylemat jem warzywa na śniadanie. W ten sposób wiem, że to nie ma znaczenia, że dzień może utrzymać przynajmniej mam przewagę na początku mojego dnia. Dostaje dawkę składników odżywczych i błonnika wczesnym etapie również pomaga dostosować mnie na sukces później tego samego dnia”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *